ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران

  • کد خبر: ۲۱۸۰۴۳
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران
مرد جوانی که در اقدامی هولناک به‌خاطر سرقت طلا دست به قتل زن گمشده زده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زمستان امسال، فردی به شعبه نهم دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی قرار گرفت، گفت: یکی از اقوام نزدیک من که زن جوانی است، برای مراجعه به مطب یک پزشک از خانه خارج شده، اما دیگر بازنگشته است؛ نگرانم حادثه‌ای برای او اتفاق افتاده باشد؛ لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی پی بردند که زن جوان به مطب پزشک مراجعه نکرده است، همچنین در استعلام از سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران اثری از او یافت نشد.

کارآگاهان در گام بعدی دوربین‌های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند زن جوان هنگامی که پای خود را از درب خانه به بیرون گذاشته سوار بر خودروی پراید سبزرنگ شده است و ماشین موردنظر به مکان نامعلومی رفته است که همین سرنخ کافی بود تا فرضیه وقوع جنایت پررنگ شود.

تیم جنایی در گام بعدی سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند و هویت صاحب پلاک خودروی پراید را شناسایی کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد وسیله نقلیه موردنظر در آن زمان برای مسافرکشی در اختیار مرد جوانی به‌نام هومن بوده است.

اقدامات فنی و مخابراتی نیز نشان می‌داد هومن که کارگر تأسیساتی بوده و گاهی اوقات برای درآمدزایی با خودروی پراید سبزرنگ مسافرکشی می‌کرده از گذشته زن گمشده را می‌شناخته و با او ارتباط داشته است.

بدین ترتیب کارآگاهان خیلی زود هومن را دستگیر کردند؛ متهم در جریان تحقیقات منکر هرگونه ارتباط با فرد گمشده بود، اما پس از مواجهه با مدارک موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک پرده برداشت و ماجرا را این‌طور توضیح داد: زن جوان را از گذشته می‌شناختم و این روز‌ها شدیداً به پول نیاز داشتم؛ روز حادثه قرار شد تا زن گمشده را به مطب پزشک ببرم، اما در میان راه هنگامی که متوجه شدم او طلا به‌همراه دارد برای سرقت وسوسه شدم.

مرد جنایتکار در ادامه گفت: در یک لحظه به زن جوان داخل خودرو حمله کردم و وی را به قتل رساندم؛ پس از ارتکاب جنایت جسد را داخل کیسه پلاستیک قرار دادم و به روستای "هیو" واقع در ساوجبلاغ بردم و آن را  به آتش کشیدم؛ از زن جوان نیز ۶ النگو و یک گردنبند طلا سرقت کردم.

پس از این اعترافات هولناک، کارآگاهان اداره چهارم، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به‌همراه متهم راهی روستای موردنظر شدند و جسد سوخته زن جوان را کشف کردند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->